die kans is wel aanwezig, ben al wel 2x bij een osteopaat geweest, maar die heeft haar nek behandeld (met succes) en was toen klaar. Maar haar lijf en kaak en wangen heeft nog heel veel spanning, hoop morgen weer meer te horen.
Trees Ik snap dat je je wel zorgen maakt over de jongste. Wat gaan ze nu doen?
Het is nu de bedoeling dat ik haar vaker aanleg/ extra flesje geef op de werkdagen en osteopaat voor al die spanningen in haar lijf. Dus morgen naar de osteopaat, en ik leg haar meer aan (en met ene bepaalde houding, die zorgt dat de spanning lager is in haar kaak). En dan maandag weer wegen en dan inschatten (zelf?) of ik na iedere voeding moet gaan bijvoeden of niet. En dan over 2 weken wordt ze opnieuw beoordeeld.
Dus ik wacht nu morgen even af, maar twijfel of ik niet gewoon een doorverwijzing wil naar een kinderarts, ben eigenlijk er een beetje klaar mee, iedereen is heel lief en behulpzaam, maar ik sta er wel weer alleen voor en het ligt bij mij om alles weer in te schatten. Want wat is nu goed aankomen? Hoeveel is dat? Ik bedoel, aan meer dingen kan ik het niet zien, heb een ontzettend vrolijke en gezellige baby. Iedereen blijft zelfs nu ook zo bagatelliseren. Behalve mijn moeder en schoonzusje, die is heel lief en behulpzaam, en verder hoor ik alleen maar, maak je niet druk , ze is vrolijk en ontwikkeld zich prima. Ben gister ook gewoon uitgevallen, dat dat precies het hele ding is van stille ondervoeding, dat een kind zich prima ontwikkeld, blij is, maar het gewicht wel serieus achterblijft, dus dat ik me juist wel druk moet maken en door al dat stomzinnige "niet druk maken" ik het gewoon al te lang heb gelaten. En ik weet niet goed waar het aan ligt, want ik heb 3 kinderen gevoed en allemaal zonder issues.
Ik bedoel, is er medisch iets aan de hand? Of doe ik het helemaal verkeerd, of?