Zonnebloem wat kansloos en daar betaal je dan zoveel geld voor! Ik hoop trouwens niet dat ik mijn neus moet aanraken, want met rechts prik ik regelmatig in mijn oog en recht over een onzichtbare streep lopen kan ik ook niet. Dan lijk ik net dronken met mijn gezwabber haha. Ondanks dat ben ik twee jaar geleden wel met vlag en winkel geslaagd voor mijn rijtest 😅.
De vorige keer heeft een revalidatie-arts mijn keuring gedaan. Dat ging via het revalidatiecentrum en zij kon ook gewoon mijn dossier inzien met o.a. mijn neuropsychologisch onderzoek en motoriektesten. Dat is ook allemaal verwerkt in het verslag richting het cbr. Ik heb toen alleen de gezondheidsverklaring betaalt en zij hebben het ingevuld, de keuring gedaan, verslag gemaakt en alle papieren opgestuurd naar het cbr voor mij. Dat was alleen een eenmalige service. Ze willen daarmee voorkomen dat mensen de test niet doen ivm kosten en wel gaan rijden.
Ik snap het idee van een medische keuring wel, maar doe het dan via een arts die jouw dossier kent ipv enkel wat stomme algemene neurologische testjes doen. Het enige wat je daarmee aantoont is dat er hersenschade is, ‘ja duh einstein’, anders zat ik hier niet. Het gaat erom wat de invloed daarvan is op je rijden lijkt mij?!