Ik ben nog steeds niet ongesteld... Normaalgesproken zou ik rond de 11-12e mijn menstruatie moeten krijgen. Heb al de hele week af en toe buikpijn, dat ik steeds denk: oh, daar komt het! ...en dant trekt het weer weg.
Gisteren voor de zekerheid een test gedaan, maar die was negatief. Dus denk dat mijn lichaam gewoon in de war is na die MAP?
Partner was wel heel lief toen we de test deden. Volgens mij stond hij er wel voor open om het te houden, mocht de test positief zijn. Maar hij vond dat we er beiden voor 100% achter moesten staan, waarna ik helemaal emotioneel werd. Ik wil gewoon eerst de basis goed op orde hebben en genieten van het leven met z'n tweeën. En dat als we een kindje willen, we er naar uitkijken en gelukkig worden van een positieve test.
Toen de test negatief bleek te zijn, stelde vriend voor om een soort bucketlist te maken van alle dingen die we nog willen doen in ons leven. Dat was zo'n fijn en intiem moment; het voelde alsof de tijd even stil stond. Dat hadden we echt even nodig in deze roerige tijd 😊