Ik wil ook even klagen. Laatste tijd kosten alle regeldingen rondom jongste zoon zoveel energie gewoon. Vooral omdat jk echt overal achteraan moet zitten.
ADHD medicatie was niet leverbaar. Zou deze week komen maar was er nog niet (krijg ik dan ook geen melding van of iets, dus het is maar dat je zelf oplet). Vrouw van de apotheek echt totaal niet behulpzaam. Jammer maar helaas verhaal. Toen ik vroeg of er een alternatief geleverd kon worden, nee wilde ze ook niet mee helpen dan moest ik de kinderarts maar bellen. Nou, die man is ook niet meer te bereiken dus ik zeg, kun je dan geen andere dosering leveren want… Midden in de zin word ik onderbroken door een snibbige ‘nee wij mogen geen dosering aanpassen’. Wilde eigenlijk zeggen, nee muts dat weet ik ook wel! Maar kon me inhouden dus netjes verzocht of ze me even uit kon laten praten. En uitgelegd dat ik aan de dosering van 60mg per dag ook kon komen met bijv 3x20 ipv 2x30. Nou hoera, opgelost, want de 20mg is wel leverbaar. Fijn natuurlijk maar waarom moet dat nou zo? En zo gaat het met alles.
Kinderarts zou andere medicatie gaan voorschrijven en me daarover mailen. (Want mijn moeder is met hem op controle geweest omdat ze het weeeeeeer op mijn werkdag hadden ingepland en ik kan geen vrij blijven nemen…) Is nu een maand geleden en nog geen mail. Dus daar moet ik achteraan.
Andere kinderarts van dochter op verzoek van school een nieuwe diagnose gevraagd. Want dat moet opnieuw om de een of andere reden. Wil hij niet doen zegt hij want mag niet van z’n nieuwe werkgever. Euhhh, why? Je schrijft er wel medicatie op voor? Ik ben het nu even kwijt dus nu dreigt dochter haar extra hulp en extra toetsen tijd op school kwijt te raken.
Ik moet een rapport gesprek op school aanvragen voor dochter via de site. Maar ik kom de site niet in, dus daar moet ik ook weer voor bellen of zo..?
Controle bij de andere arts. Ja zoon had al jaar geleden opgeroepen moeten worden voor controle oogarts. Maar die lopen achter. Ja als ik een nieuwe verwijzing maak dan komt die weer onderop de stapel zegt de arts. Dus of ik zelf even wil bellen dat het tijd wordt. Ja sure!
Echt, ik ben heel blij met alle goeie zorg die m’n kinderen krijgen maar is het nou echt teveel gevraagd dat iedereen gewoon z’n werk doet???
Ow en daarna belde de apotheek nog terug. Want omdat ze nu drie doosjes leveren ipv twee, moet ik wel meer bij betalen. Welja joh. 🤬🤬