Pimpelmeesje ik hoor zulke wisselende verhalen. Gelukkig ook veel positieve, maar ook een paar hele trieste verhalen. Hiervan word ik dus zo zenuwachtig en de negatieve verhalen blijven bij mij hangen.
Ik weet nog niet onder welk kantoor ik val, want mijn dossier is weer eens zoek ofzo. Het ene kantoor hier heeft een wachtlijst van een jaar voor keuring. In deze wachttijd krijg je dan een minimumuitkering. Veel mensen kunnen hiervan niet hun lasten betalen. Je krijgt als je wordt afgekeurd het met terugwerkende kracht wel terug, maar niet iedereen heeft een dikke spaarrekening om dit jaar op te vangen. Ik vind het echt zo triest.
Mijn angst is dat ze straks verwachten dat ik hele dagen kan werken. Ik wil heel graag werken, maar hele dagen gaat nu niet lukken. Ik red het nu allemaal net en ik werk 2x 1,5 uur per week. Ik wil dit gewoon heel rustig gaan opbouwen, zodat de kans op succes het grootst is. Volgens het recente arbeidsdeskundig onderzoek van de bedrijfsarts ben ik nu 100% afgekeurd, maar ik weet niet of het uwv hier waarde aan hecht?
Lang kulverhaal weer, maar ik ben vandaag bezig om de papieren te verzamelen en ik ben het complete overzicht kwijt. Ik ben daardoor nogal gefrustreerd. Hoe doen mensen dit zonder een sociaal vangnet? Ik kan hulp vragen aan mensen om mij heen, maar je bent toch gewoon zwaar de pineut als je dit niet hebt. Ik kan mij daar net zo over opwinden als @Nescio Echt vreselijk gewoon!