Femkes Zonnebloem volgens mij gaat het wel. Ik ga er even niet zelf over beginnen, ik weet dat hij dat lastig vindt. Straks gewoon even extra knuffelen.
Hooyo-shimbir Ik ben ziekjes, flink verkouden en voel me grieperig. Heb wel Chinees suri besteld want daar heb ik wel zin in. Hopelijk smaakt het ook haha.
Marshmallow Ik ben bang dat ik een buikgriep te pakken heb, maar ik hoop dat ik gewoon iets verkeerd heb gegeten. En 2 uur geleden was ik ook al wakker en hoorde ik denk ik geknaag en ben ik bang dat het een muis is en nu lig ik niet meer lekker 😩
Kyra73 Ik ben zo verschrikkelijk helemaal klaar met die %}^*>verkoudheid. Al weken hoest ik mij de longen uit het lijf tot soms kokhalzen aan toe. Hoestdrank werkt niet. Ik krijg voldoende vitamines naar binnen. Echt… ga weg hoest!
Zonnebloem Kyra73 hier bleek het bij mijn zoon een bacterie te zijn de antibiotica werkte binnen 1,5 dag. Misschien iets ok rekening mee te houden?
Softbasegaming volgens mij heeft zoon een (beginnende) longontsteking. eerstvolgende afspraak die kon is woensdag dus maar ingepland. Maar morgen misschien toch maar even bellen.
Trees Softbasegaming heb je vandaag nog gebeld? Ik kan mij voorstellen dat je niet wilt wachten tot woensdag.
Lumihiutale Wat is in godsnaam het nut van een contract inclusief vakantie opvang als je het apart nog moet aanvragen en er vaak gewoon geen opvang mogelijk is 😡 Ik baal hier zo van..
Softbasegaming Lumihiutale Vraag je dan optijd aan? Tenminste bij onze opvang moet je minimaal 2 of 3 weken van tevoren aanvragen en dan zijn ze verplicht te accepteren.