Trees Femkes ach gossie, ik vind het ook echt wel heel sneu voor hem. Ik weet niet meer hoe het precies zat, maar het was toch best wel een drempel in eerste instantie of het was zijn manier om nieuwe contacten op te doen op school?
Femkes Trees Ja, klopt. Dit vond hij hartstikke spannend en we zijn zo trots dat hij het gedurfd heeft. Het is gewoon echt even heel sneu voor hem.
Femkes Zonnebloem volgens mij gaat het wel. Ik ga er even niet zelf over beginnen, ik weet dat hij dat lastig vindt. Straks gewoon even extra knuffelen.
Hooyo-shimbir Ik ben ziekjes, flink verkouden en voel me grieperig. Heb wel Chinees suri besteld want daar heb ik wel zin in. Hopelijk smaakt het ook haha.
Marshmallow Ik ben bang dat ik een buikgriep te pakken heb, maar ik hoop dat ik gewoon iets verkeerd heb gegeten. En 2 uur geleden was ik ook al wakker en hoorde ik denk ik geknaag en ben ik bang dat het een muis is en nu lig ik niet meer lekker 😩
Kyra73 Ik ben zo verschrikkelijk helemaal klaar met die %}^*>verkoudheid. Al weken hoest ik mij de longen uit het lijf tot soms kokhalzen aan toe. Hoestdrank werkt niet. Ik krijg voldoende vitamines naar binnen. Echt… ga weg hoest!
Zonnebloem Kyra73 hier bleek het bij mijn zoon een bacterie te zijn de antibiotica werkte binnen 1,5 dag. Misschien iets ok rekening mee te houden?