Huggybird Ah ja dat is ook rot en dan zit je zeker niet fijn! Nou zijn mijn ouders wel zo dat ze het niet eens zouden laten weten als ze een beetje ziek zijn. Omdat ze niet willen dat we dan naar huis gaan ๐คฃ Zo heeft onze huilbaby daar toen gelogeerd en echt echt non stop gehuild en mijn ouders stuurden steeds dat het super ging (hoorde ik jaren later ๐ซ ) Maar als ik het zelf weet vind ik dat inderdaad niet fijn. In mei hebben we gehad dat we een nachtje zouden weggaan maar mijn ouders ziek. Vorig jaar dat we een dagje zouden gaan kids ziek. Groot feest van vrienden L ziek dus ik moest thuis blijven (want ja oppasmeisje is geen optie dan) Ik heb het dus al vaker aan de hand gehad ๐ซข Maar nu wil ik echt graag weg samen, hebben we ook echt wel even nodig.
@Vulpen Altijd vervelend he. Vooral omdat je er geen invloed op hebt dus ja. Het komt zoals het gaat. Had ik ook toen zo dat ik hoopte geen Corona te krijgen met kerst in 2021. Zat ik mooi 4 weken quarantaine toen in mijn laatste maand verlof en met kerst ๐คฃ๐คฃ Kwam uiteindelijk ook goed - dat komt het altijd- maar toch ๐คช
Maar inderdaad dat voelt altijd als dingen waar je niet over mag en kan klagen want hoe erg is het nou maar wat je dan toch wil ๐คช