Beterschap voor de zieken!
Hier ook een lekker begin van de dag... ik probeer de oprit uit te rijden, de straat (eenrichting) is 's ochtends altijd druk omdat de school ook in die straat ligt, en mensen zijn niet geneigd je ertussen te laten. Ik sta dus te wachten met zicht op de auto's.
Maar ik moet ook de stoep over, er is een auto die me er tussen laat dus ik rol voorzichtig vooruit, komt er een kind op een loopfiets met vader net de stoep op. Ik had ze bijna niet gezien, maar ik rem natuurlijk (echt op tijd want de auto heeft zo'n automatisch remsysteem en die was niet geactiveerd), maar die man werd ontzettend agressief. Schelden (in het Frans), armgebaren maken. Ik heb me verontschuldigd maar meer kan ik ook niet doen. Jeetje wat was die man kwaad. Dat kind (een kleuter) ook wat beduusd. Ik vind het helemaal geen fijn idee dat zo'n persoon weet waar ik woon.
Ik ben zelf ook weleens kwaad geworden tegen autobestuurders die niet opletten of bijv. het zebrapad oprijden als ik daar wil oversteken met mijn kinderen, maar als ze zich verontschuldigen blijf ik niet schelden.
Ik ben er naar van en zit nu op mn werk nog een beetje te shaken.