Ik word echt zo pissig van al die incompetente artsen in opleiding. Ik had nu toch wel de grootste nitwit ooit aan de telefoon. Weet je wat die lul zegt? Ik twijfel of je wel een cva hebt gehad, want ik kan hem niet vinden op de oude mri beelden.
Ik uh, ik heb zelf de beelden bekeken met de neuroloog en dat was toch echt heel duidelijk. Zelfs als niet arts zag ik direct de zwarte vlek in mijn hersenen.
Nou die lul zag anders echt geen littekenweefsel meer in de kleine hersenen. Nou weet je waarom ongelooflijke klojo? Omdat het links frontaal was en niet achterin in mijn kleine hersenen. Zegt die daarna doodleuk, ik ben ook geen radioloog. Nou dat heeft daar weinig mee te maken als je op de verkeerde plek kijkt 😤.
Het was gewoon echt een kutgesprek. Hij had zich duidelijk niet ingelezen, hij begon over allerlei onderzoeken die ik gehad zou hebben in het vorige ziekenhuis, wat niet klopte. Had hij ook verkeerd begrepen ofzo. Ik gaf aan dat er continue fouten stonden in de medische brieven en of hij dat kon aanpassen. Was prima. Vroeg ik op het einde nogmaals of hij dit wilde aanpassen? Zegt hij: welke fouten bedoel je? Echt ben je ondertussen computerspelletjes aan het spelen?
Ik heb aangegeven dat ze mijn dossier mogen sluiten en dat ik helemaal klaar ben met dit incompetente gezeik van ze. Nou hij ging nog even overleggen met zijn collega. Supervisor bedoel je, want je bent pas gisteren uit de baarmoeder gekropen en ga nu maar lekker met je autootjes spelen.