Ansji wat een ellende zeg! Ik hoop dat de hormonen je gaan helpen 🙏. Opvliegers lijken mij ook zo vervelend. Ik heb af en toe last van nachtzweten. Dat je echt badend in het zweet wakker wordt. Ik heb er zo voorstelling van dat dit lijkt op opvliegers?
Ik heb er weleens naar gekeken, maar dan kom je uit op homeopathische middelen of bepaalde vitamines en mineralen. Het zal vast wel iets helpen, maar ik ben er zelf wat sceptisch over. We zullen het ermee moeten doen, maar ik baal ook dat hormoontherapie bij mij geen optie is.
iMoeder En nu mega buikpijn en krampen. Meestal heb ik relatief weinig pijn en krampen.
Dat is iets wat bij mij ook veranderd is. Overigens niet elke keer, maar de ene keer nauwelijks last, dan weer heel veel krampen en deze keer gewoon weeën. Ik verloor nu ook heel veel bloed, moest het echt opvangen met handdoeken (het slikken van bloedverdunners zal uiteraard ook niet helpend zijn geweest). Heb ook weleens gehad dat ik juist bijna niks verloor of zelfs oversloeg.
Ik denk dat dit kenmerkend is voor de perimenopauze en dat jij daar nu mogelijk ook in zit? Ik las ook ergens dat het normaal is dat je hele heftige bloedingen kan krijgen in deze fase. Hartstikke leuk 😖.