Trees Ook al zo’n gedoe steeds. Hier vanochtend bal. Met het opstaan ineens een heel whoosh, ik dacht al dat ik wat voelde lopen. 😩 En nu mega buikpijn en krampen. Meestal heb ik relatief weinig pijn en krampen. Ik heb er maar wat pijnstillers in gegooid en ga me niet te druk maken vandaag. Overigens is het (nog) niet onregelmatig bij mij. Alleen dat op gang komen duurt soms ineens even.
Marshmallow Echt heel frustrerend hè!
Marshmallow Ik heb ook ergens het gevoel dat ik vorige week een tweede ovulatie heb gehad ofzo?
Oh dat heb ik inderdaad ook wel eens. Dat ik een week voor in ongesteld moet worden weer ineens ovulatiepijn heb. Ook precies op die plek. Maar dan niet de misselijkheid en eenmalige diarree die ik normaal dan ook altijd heb. Lekker praatje word het ondertussen 🙈
Blue Maar ik heb wel het idee dat ik weer die zeurende buikpijn voel, maar goed, misschien praat ik mezelf dat nu wel aan.
Dat kan ook komen van als je man tegen je baarmoedermond aangekomen is. Tenminste dat heb ik wel eens. En anders misschien inderdaad een keer ongesteld. Maar daar zou ik me geen zorgen over maken? Dat kan met een Implanon. En hij geeft volgens mij ook in het begin de meeste hormonen af, of je lichaam went er aan geen idee. Het lijkt me niet vreemd of zo.