Ik baal echt als een stekker. Mijn vader en zijn vrouw wilde deze vakantie nog een dagje langs komen. Nou prima, dat regelde hij verder met mijn man. Hadden ze voor as. vrijdag afgesproken, slapen ze in een hotel en zouden ze zaterdagochtend alleen nog even komen koffie drinken en weer weg. Ik wilde dit jaar heel graag oud en nieuw vieren, dus het was al wat krap (ivm mijn rust pakken), maar kon net. Blijkt mijn man het niet goed gelezen te hebben. Heeft mijn vader voor vrijdag en zaterdag een hotel geboekt. Heeft hij ook zeer duidelijk gecommuniceerd met mijn man, maar die heeft weer met een scheel oog gekeken en gewoon ja gezegd.
Ik heb al twee jaar geen oud en nieuw gevierd. Mijn man en de kinderen gingen het ergens vieren en ik ging dan vroeg naar bed. Dit jaar hebben we met allerlei buren afgesproken om het samen te vieren en nu kan ik dus weer niet meedoen. Ik red het niet om 3 dagen achter elkaar wat te hebben. Als ik het wel doe, ben ik de rest van de week uitgeschakeld (als ik het überhaupt volhou) en de kinderen hebben vakantie. Ik vind het echt flink shit en ben best wel pissig dat mijn man niet goed heeft gelezen. Ik had namelijk echt zin om dit jaar oud en nieuw te vieren 😟.