Ik heb de laatste tijd toch veel pijn in mijn arm/ schouder en in mindere mate mijn been. Het lijkt met de week erger te worden en ik word nu er echt een beetje chagrijnig van. Mijn schouderblad steekt achter steeds meer uit en als ik mijn arm boven schouderhoogte optil, dan knalt deze tegen de schouderkop aan. Dan moet ik eerst mijn schouderblad en sleutelbeen naar beneden drukken/ tegenhouden voordat ik mijn arm verder kan optillen. Ik was vanmiddag gewoon beroerd van de pijn. Het voelt alsof alles ontwricht raakt en de pijn trekt door naar mijn nek en hoofd. Ik vind dit echt niet meer grappig. Nog anderhalve week voor de Botox behandeling van mijn schouder. Ik hoop zo dat dit gaat helpen 🙏.
In mijn been is het ook hypertonie, maar dan zonder spasticiteit, dus dat moet beter worden met alleen het dagelijks stretchen en krachttraining. Hopelijk werkt dit ook voldoende als ik het bij blijf houden. Ik vind het nu echt even shit. Ik weet soms van gekkigheid niet meer wat ik kan doen om het te verlichten.