Miek89 zou ik toch iets minder gul doen komend jaar 👀
Ik denk dat dit ook ons nieuwe voornemen word in 2024, terwijl wij helemaal niet van de weegschaal zijn en juist van het delen met anderen.
Bloem wij organiseren best vaak een lunch of diner. Vooral sinds mijn oma dit niet meer kan organiseren. En dit was een oprechte vraag omdat ik ook gewoon helemaal uitgeblust ben en een lekkere salade gewoon even als te veel voelt. Normaal niet, nu wel.
En inderdaad, althans in onze familie is het gebruikelijk dat je -mocht je tijd hebben- iets meeneemt als het een grote groep is die komt eten. Dus ergens ben ik best teleurgesteld in het feit dat ze alleen aan zichzelf lijkt te denken. Misschien is er een hele logische verklaring maar die vertelt ze ons niet.
Trees Je brengt mij op ideeen 😜
Die voelen als meer doordat je ze door tweeën kan breken.🤪
Rietjesbeker En dat gedrag zal er vast mettertijd ingesleten zijn, ik vraag me bijna af of ze zelf wel doorheeft wat ze doet...
Ik denk wel dat dit gedeeltelijk klopt, vanuit ons is het erin geslopen. Het is ook onze verantwoordelijkheid wat wij nu met ons gevoel gaan doen. En wat betreft of ze het doorheeft, ik denk het wel. 🫣