Zonnebloem ik denk daarbovenop dat ze ook geschokt zijn door het verslag. Ik heb natuurlijk de scores gezien van het onderzoek en daar is echt geen enkele twijfel over mogelijk. Ik vraag mij af - echt een aanname van mijn kant- dat ze het daarvoor niet serieus hebben genomen en het weg gezet hebben als weer zo moeder die denkt dat haar kind erg slim is. Tja en toen bleken ze ongelijk te hebben en hoe ga je dit voor jezelf rechtbreien als je niet kan toegeven dat je fout zat. Nogmaals een heleboel aannames van mijn kant 🫣.
Zonnebloem Ze zetten zichzelf hiermee gewoon op een voetstuk en willen er vooral niet afvallen.
Er zijn gelukkig veel zorgverleners die het wel kunnen, maar dan moet je je eigen ego opzij kunnen zetten en aan jezelf toegeven dat je het niet weet. Wat ik persoonlijk juist heel sterk vind ipv zwak. Ik voel mij 10x serieuzer genomen als iemand zegt ‘ik weet het niet, maar ik ga contact opnemen met een deskundige op dit vlak en het voor je uitzoeken’ ipv een of ander vaag kul antwoord.