[verwijderd] het klinkt heel lullig, maar ik ben voor de temperatuur blij dat we komende week in Nederland zijn en niet meer op ons vakantie adres. Zo. Vreselijk. Warm! (We zaten in de buurt van Bordeaux)
NU foto 📷 topic, deel 3
Toch6 gefeliciteerd!!
[verwijderd] zullen we ruilen?
Camping achtertuin Trees
[verwijderd] heb je airco in je nieuwe huis? 40 is echt veel te warm en dan te bedenken dat t schaduw temperaturen zijn
[verwijderd]
Tot woensdag prima, daarna weer regen
Dit is mijn grootste soeppan en de helft van een courgette (voor soep). Nog 3,5 courgette te verwerken
[verwijderd] wij hebben dit. We gaan vrijdag ochtend weer weg. Voor het gevoel is het vele malen warmer.
[verwijderd]
Ik kan echt niet wachten tot de herfst weer begint!
[verwijderd] maar het is de hele zomer al herfst
Sevenof9 haha idd. Ik ben zo blij dat ik nu ergens ben waar het zo lekker weer is. Alleen jammer dat het regent als we zaterdag thuis komt.
En maar hopen dat er iets op de grond valt
- Bijgewerkt
Huggybird ze hebben hier de gewoonte om in de keuken vooral heel erg in de weg te liggen. Bij voorkeur letterlijk op mijn voeten. Ze moeten in de mand, maar ik ben tijdens het koken daar niet zo consequent in .
iMoeder Die 27-29 graden in Nederland vind ik echt helemaal prima.
Ik ook. Ik doe het goed op zon en warmte. Koude en gure wind, regen, bevroren tenen en grauwe dagen, zijn echt niet mijn ding.
[verwijderd] haha hier nu 28 graden en dat voelt echt heerlijk koel
Trees ze mag tijdens het koken wel in de keuken zijn maar moet inderdaad niet in de weg liggen… ik heb niet zo’n hele grote keuken dus niet inde weg liggen is best lastig voor een labrador formaat hond.
We hebben nu de hond van mijn ouders erbij de komende vier weken en zij heeft inmiddels geleerd dat ze ook niet in de weg moet lopen en gaat net over de drempel in de gang liggen. Ze willen er toch graag bij zijn als er iets te halen valt…. De hond van mijn ouders is echt verwend bij hun thuis, ze krijgt daar van alles en doet dan ook heel irritant als er iets gegeten wordt wat zij wel eens krijgt. Als mijn ouders komkommer snijden bijvoorbeeld, of een ijsje eten of slagroom op een toetje doen of een ei koken staat de hond te springen en blaffen…. ik wil dat niet hebben dus hier krijgt ze haar brokken en op zondag een gekookt ei net als Binta. Hier doet ze dus ook niet irritant.
hier is ze gewoon een beleefd hondje.
En weer feest