Trees June flinke tas vol (moeten nog schoongemaakt worden). Veel laten staan, zodat de eekhoorns ook nog wat te smikkelen hebben. Ook nog een grote parasolzwam gevonden. Deze zijn ook lekker.
Lovely83 Dit aapje is gek op mensen, met name omdat hij het dus heerlijk vind zich te laten aaien. Het kan dus maar zo zijn dat hij ineens op je schoot springt voor een uitgebreide aai beurt. 😍
Rietjesbeker We zijn weer thuis na een heerlijke vakantie. Ik vond deze giganten in de tuin, iemand nog goede recepten voor courgette? Of iemand toevallig in zuidelijk Friesland die een wil hebben? (Mijn hand voor schaal)
June Rietjesbeker een elfje heeft mij verteld dat er in de groentenbijbel een heerlijk recept voor courgettesoep met citroen staat. 😇 Volgens mij is de groentenbijbel sowieso een musthave voor moestuiniers.
June [verwijderd] wat een heerlijke plek! Geniet je ook voor mij? Heb naast grafheuvels deze zomer te weinig bergen gezien. Waar zijn jullie?
Huggybird Toch6 van harte gefeliciteerd!🥳 voor mijn gevoel heeft ze haar tweede verjaardag overgeslagen…..🤔🫣