Hopsatee Zonnebloem grappig want koekjes Heb ik juist zelden in huis. Ze mogen op woensdag en vrijdag en het weekend in de middag een snoepje (of dus een koekje als ik die heb 🤣) BSO is gezond dus geen koek en snoep. En ze drinken hier het liefst water thee en melk en alleen bij uiteten of uitje of feestdagen fris (of limo) en de traktaties dan op school uiteraard. Ik vind het allemaal wel goed in balans zeker in combinatie met dat ze elke dag behalve zondag sporten..(de jongens dan)
Vulpen Wij hebben altijd megaveel snoep in huis. Gewoon van de traktaties en kinderfeestjes en zo. Ze mogen wel bij het tussendoortjesmoment meestal een snoepje (of koekje, die koop ik wel zelf), maar het komt alsnog nooit op.
Pimpelmeesje Vulpen ik neem het na de paasvakantie en na de kerstvakantie altijd mee naar werk. Ik leg het dan op een schaal in de personeelskamer en het verdwijnt binnen no time 🤓
Marshmallow Vulpen Ze mogen wel bij het tussendoortjesmoment meestal een snoepje (of koekje, die koop ik wel zelf), maar het komt alsnog nooit op. ja hier ook. Op kaartjes dag mochten ze snoep scheppen en ik vermoed dat we hier wel weer even zoet zijn hehe.
Toch6 Marshmallow hier sneeuwt het ook alweer 1,5u ofzo. Zie ik net een vrouw voorbij fietsen met maxicosi achterop. Haar baby is 1 a 2 maanden jonger dan N, dus denk 8/9 maanden😱
Toch6 Huggybird normaal heb jk nog weleens bewondering voor dr, hoe veel ze lopend of fietsend doet. Maar soms vind ik het echt idioot, zoals vandaag
Huggybird Toch6 ik snap het helemaal! ik zie ook wel eens mensen met een baby in de draagzak op de fiets. Ook zo eng… als je op het stuur klapt met je buik, en je baby er tussen is de baby wel hardstikke gebroken… 😱 op plat op de straat klapt… brrrr moet er niet aan denken!
Marshmallow Nog maar even een foto gemaakt net. Volgens de voorspellingen gaat het vanmiddag regenen. Ik ga zo nog even wandelen in mijn pauze.