Puzzelstukje Trees ja in de voortuin! We hebben al wat bekijks gehad 😂 twijfel of ik m eraf haal of nog niet.
Vinexkindje Mamabeertje maar hij is wel heel schattig haha! Bij ons is het voor het eerst dit jaar niet meer toegestaan om te trakteren. Ik denk steeds 'ojee, de traktatie moet nog' en daarna 'oef, gelukkig, hoeft niet' haha
Mamabeertje Vulpen Ja, ik bak eerlijk gezegd liever 30 frikadellen🙈 Die wou zoon graag, hij mag morgen trakteren.
Vulpen Mamabeertje Heb je twee verjaardagen in één week? En dat zo vlak na de feestdagen... Hopsatee Ik heb liever vega-frikandellen dan die enorme snoepzakken geloof ik 🫣 Maar ik vind ze ook wel echt heel lekker dus dat kleurt m'n mening.
Vulpen Mamabeertje Haha wow! Ik vind half november eigenlijk al te dicht erop. Maar wat doe je eraan hè 🙃
Marshmallow Vinexkindje wat fijn! Hier mogen enorme zakken vol met snoep niet meer. Gelukkig maar want daar werd ik af en toe echt gek van. Het liefste ook nog iets gezonds. Dus helemaal prima!
Mamabeertje Marshmallow Enorme zakken heb ik hier gelukkig nog niet gezien eigenlijk. Maar wel een keer taart en patat. Gezond is hier geen must, dus ja dan snap ik wel dat die van mij ook niet voor een fruitspiesje kiezen.
Zonnebloem Hier worden enorme zakken snoep thuis (van kinderfeestjes) met elkaar gedeeld. Scheelt toch weer de helft.
Hopsatee Zonnebloem na kinderfeestjes komen er wel zakjes snoep mee maar dat heb ik bij beide in al die jaren ook nooit groter gezien dan 3-4 snoepjes en een pen of jojo ofzo 🤣 Sowieso mogen ze dan 1-2 snoepje opeten en de rest in de bak doen. Ik teer nu ook nog op de bak snoep van Sint Maarten 🤪
Zonnebloem Hopsatee Ik teer nu ook nog op de bak snoep van Sint Maarten Hahaha handig! Wij hebben geen snoep in huis want ze krijgen al genoeg buiten de deur. 🫣 We hebben wel altijd koekjes.
Hopsatee Zonnebloem grappig want koekjes Heb ik juist zelden in huis. Ze mogen op woensdag en vrijdag en het weekend in de middag een snoepje (of dus een koekje als ik die heb 🤣) BSO is gezond dus geen koek en snoep. En ze drinken hier het liefst water thee en melk en alleen bij uiteten of uitje of feestdagen fris (of limo) en de traktaties dan op school uiteraard. Ik vind het allemaal wel goed in balans zeker in combinatie met dat ze elke dag behalve zondag sporten..(de jongens dan)
Honkeytonk Hier nooit echt rare of grote traktaties. Gezond is wenselijk maar hoeft niet. Mijn enige eis is dat vooraf klaar te maken is 🤣.