Trees Ik ga één keer niet naar de toneelrepetitie en bedenken ze deze pruik voor mijn rol. Blond is niet mijn kleur. Duidelijk (wat voor kop trek ik hier nu weer π«£). De Dolly Parton/ Geert Wilders look
Trees Goed, ze hebben een andere cavia voor op mijn hoofd gevonden. Ik moest hem zelf nog even βstylenβ. Hoe style ik dit in hemelsnaam?
Rietjesbeker Trees eerst maar een nachtje in de wasverzachter? Of conditioner, als je daar meer voorraad van hebt? Daarna kan je misschien wel de klitten er wat uit halen π¬
Toch6 Trees je gezichtsuitdrukking lijkt me niet aantrekkelijk voor mannen, daar valt winst te behalen
Trees Rietjesbeker ik heb hem nu buiten hangen, want het rook naar vieze asbak. Ik denk dat ik daarna inderdaad maar voor de conditioner ga en ontklitten. Ik heb ook geen idee hoe ik zo kapsel moet stylen in de stijl van mijn rol als wulpse Loesje π.
Rietjesbeker Trees dat dit m denk ik meer in de kleding, make up en uitstraling dan per se in het haar π maar beetje proberen of het golving/licht krullend wil en dan maar vooral heel uitdagend kijken? π