Toch6
Ja weer een fase he!

Helaas is die van mij van 9 al zo lang dat ze vrouwenkleding draagt… dat is echt een crime. Vandaag weer op t schoolplein allemaal moeders, zo jeetje jij stopt echt niet met groeien… ze was 1 kop groter dan iedereen maar nu weer meer.

Puzzelstukje E wordt volgende week 9 maar die past over 20 jaar debk ik pas vrouwenmaten 🤣
    Voor het mooie zou L wel iets meer rondingen mogen krijgen maar dat komt vanzelf. En dan hopelijk wel hewoon in gangbare maten 😅 Nu geniet ze gewoon van extra veel keus want kinderkleren passen ook nog goed.

Puzzelstukje Ik snap niet dat mensen daar opmerkingen over blijven maken. Iedereen weet toch dat de meeste mensen het helemaal niet fijn vinden om af te wijken van de norm en dat dan extra benadrukken vind ik heel vervelend. Ik snap wel dat mensen het niet vervelend bedoelen, maar het zou toch heel fijn zijn als mensen er meer rekening mee hielden.

Femkes
      Ja… ik weet het. Maargoed ik snap het ook wel weer. Alleen is dochter dus de grootste uit de klas ook van de jongens. Ze vindt dat niet prettig en staat ook onder controle. Maar ik denk dat dat zal blijven totdat anderen haar inhalen. Wij proberen zoveel mogelijk positief te zijn daarover.

[verwijderd] Sterkte 🙁 Je zou bijna overwegen om terug te emigreren met zulke temperaturen...

[verwijderd] Maar jij hebt een pre-klimaatveranderingbeeld van de Nederlandse zomer 😉 Dit jaar was even een uitzondering, maar verder is het heel veel '25 graden zon af en toe wolken en soms wat regen' hier hoor, en dan af en toe een hittegolf waarin het 30 à 35 graden is...

Volgens mij is het hier vorig jaar ook best veel boven de 35 geweest. Dit jaar was echt ruk maar heb ook beetje idee dat het om en om is ene jaar slecht jaar erop beter. Hoop ik dan maar 😅

Klopt gister was het volgens mn app 20/22 graden en mega warm en zaterdag 25 maar mega koud 🥶

[verwijderd] wij waren vandaag dus in Venetië en het was zo warm! Ik had het gevoel dat ik aan het smelten was ofzo. Overal dat zweet wat ik voelde. Maar kom er dus net achter dat het wel 38 graden was. Niet zo gek dus.

Maar alsnog heb ik nog liever dit dan 20 graden en regen. Het is op vakantie ook wel heel anders natuurlijk, want we kunnen zo nog naar het zwembad gaan. Thuis zou ik geen stap buiten zetten.

Huggybird ja ik heb een soort van koude pleister met pepermunt en het wordt dus constant gekoelt. Zonder dat ding was het denk ik nooit wat geworden.

Verjaardagskado van L staat. Helemaal blij dat het echt met kast en hout is ipv "keyboardpiano" en dan óók nog een lampje erbij.

Toch6
          Leuk zeg! En zij speelde toch ook al dwarsfluit en viool? Lekker muzikaal zeg!

• Toch6 hebben hierop gereageerd.