Volgens mij is het hier vorig jaar ook best veel boven de 35 geweest. Dit jaar was echt ruk maar heb ook beetje idee dat het om en om is ene jaar slecht jaar erop beter. Hoop ik dan maar
NU foto 📷 topic, deel 3
Klopt gister was het volgens mn app 20/22 graden en mega warm en zaterdag 25 maar mega koud
Toch6 gefeliciteerd!
Toch geweest!
Marshmallow was het te doen met je enkel?
[verwijderd] wij waren vandaag dus in Venetië en het was zo warm! Ik had het gevoel dat ik aan het smelten was ofzo. Overal dat zweet wat ik voelde. Maar kom er dus net achter dat het wel 38 graden was. Niet zo gek dus.
Maar alsnog heb ik nog liever dit dan 20 graden en regen. Het is op vakantie ook wel heel anders natuurlijk, want we kunnen zo nog naar het zwembad gaan. Thuis zou ik geen stap buiten zetten.
Huggybird ja ik heb een soort van koude pleister met pepermunt en het wordt dus constant gekoelt. Zonder dat ding was het denk ik nooit wat geworden.
Marshmallow fijn dat het gelukt is!
Verjaardagskado van L staat. Helemaal blij dat het echt met kast en hout is ipv "keyboardpiano" en dan óók nog een lampje erbij.
Rosemary viool wordt nauwelijks gepakt, toch te moeilijk zonder les. En lessen in de buurt nog niet gevonden
Nu gaat ze eerst op pianoles. En daarmee kan ze ook gelijk verder op het keyboard
Dwarsfluit pakt ze ook nog wel regelmatig maar dat is meer in fases.
Ik ben heel benieuwd of ze nog eens komt met de vraag voor nog een instrument
Overigens heeft ze deze x alle budget van mijn familie er ook bij inzitten + bijna al dr zakgeld van een halfjaar + heel veel geholpen in de huishouding om zo geld te verdienen. Uiteindelijk zat ze nog wel boven budget maar ze heeft echt laten zien het te willen en ervoor te willen werken, zelfs uur voor we van boord gingen was ze nog bezig.
Ik ga zo ontbijten echt missen! Half negen en al 26 graden
- Bijgewerkt
Marshmallow het is nog heerlijk weer in Nederland. Ik zit (voor zolang het nog duurt ) ook nog elke ochtend in het zonnetje buiten te eten. Het kan na je vakantie ook nog, oké geen 26 graden in de ochtend, maar in de zon vind ik het heerlijk om 7 uur ‘s ochtends. Ik vind het ook zo fijn begin van mijn dag
- Bijgewerkt
Niet nu, maar gisteren. Ik ben naar het frame runner testcentrum in Hengelo geweest om verschillende merken te proberen. Deze gaat het waarschijnlijk worden. Al is deze wel boven het budget van mijn indicatie en moet ik behoorlijk bij lappen . Er komt een ander borststuk op en dikkere banden. Deze is echt geschikt voor langere en grotere afstanden (waaronder die marathon
). Plus het ziet er strak uit en niet zo ongelooflijk ‘gehandicapt’. Ik kan deze ook straks zelf makkelijk demonteren en in de auto tillen of op een fietsenrek plaatsen.
Nu komt de belangrijkste beslissing; in welke kleur wil ik de stickers?
Foto weg
Trees neon roze/geel/blauw?
- Bijgewerkt
Honkeytonk ik wilde regenboogkleuren, maar dat kan weer niet. Bij neon roze en neon blauw kun je de borststeun in dezelfde kleur krijgen. Neon roze vind ik ook wel gaaf. Mijn jongste stemt iig voor roze.
Dit is de roze en dit is oranje. Andere kleuren stonden er gisteren niet.