Rietjesbeker Honkeytonk aliexpress ofzo, volgens mijn man. De bulldozer en graafmachine kan dochter-van-vijf al goed mee overweg, maar zijn voor zoon-van-drie nog lastig. Die redt zich wel goed met de vrachtwagen.
Tantetil LilyMilie Maak de hele dag foto's van ze. Ik vind ze prachtig en ben echt helemaal verliefd.
Trees Paspop renovatie. Deze ergens gratis vandaan geplukt en nu zoek ik nog een oude kapstok om een poot te maken. Haar taille is wel βietsβ (ahum π€₯) strakker en smaller dan de mijne, maar ik kan het denk ik nog prima gebruiken voor al mijn kleren maken projecten.
Trees LilyMilie de balustrade bij ons op de overloop levert hier al jaren goed werk als wasrek. Houten balken in je huis zijn ook handig π€.
Rietjesbeker Ik haal m zo weer weg, maar dochter-van-vijf was helemaal klaar voor het Halloween feestje van de kinderopvang. Ouders waren niet toegestaan, we mogen haar kwart voor 8 weer ophalen. Klein spookje π»
Puzzelstukje Spannende kleur gekozen⦠wilde eens iets anders dan mijn saaie zelf en iets wat ik ander misschien niet snel zou doen.
Lovely83 Ik ga zo op stap en mijn oudste dochter heeft mij opgemaakt π ik vind het helemaal geweldig niet tΓ© want daar hou ik niet van, en zij is helemaal trots.
Lovely83 A. gaat op maandagochtend altijd mee sporten en vermaakt zich altijd prima daar met de hond hen de toestellen.
Trees Mijn paspop is klaar. Met dank aan oa een niet opgeruimde zolder. Daar vind je nog eens wat π.
Marshmallow Het blaasje op de muggen bult van T wordt steeds groter. Het arme kind is op zijn rechter hand 5x geprikt afgelopen woensdag nacht. Ook op zijn gezicht trouwens en dus overduidelijk nog allergisch ervoor. En hij ervaart pijn altijd zo intens π
Rietjesbeker Marshmallow anti histamine pillen in huis? Dat helpt hier vaak het best voor mijn muggenbeten allergie. Het doet ook zo zeer, beterschap!