iMoeder Trees Oei dat is wel even spannend. Gelukkig dat ze gelijk gaan kijken. Hoef je in elk geval niet in spanning af te wachten een aantal dagen/weken. Succes!
Toch6 Ik had zielige kindjes vonden ze π laatste paar x telkens de koek voor de kerk gemaakt en daardoor hadden hun (bijna) niks π’ Dus mams maakt er nog wel 1 thuisπ€ͺ
Trees Mijn 500 stukjes puzzels genaamd de βpee treeβ zijn wat minder indrukwekkend dan de planeten en vlaggenpuzzels, maar is ook leuk π€
Trees LilyMilie de enige die hier mij puzzelstukjes opeet is bibi π Vulpen dat is echt super handig. Gaat wel tot max 1500 stukjes, maar dat is voor mij meer dan genoeg.
Marshmallow Flink stuk van het haar af! Ik ben er blij mee. Haar vader vindt het zonde en jammer, maar ja haar lijf π
Liekje81 Marshmallow superleuk! En het groeit wel weer aan zullen we maar zeggen. Maar ik hou dan ook niet van heel lang haar. π
Trees Een goede elektrische voetenzak is echt de uitvinding van de eeuw als je voeten nog steeds voelen als ijsblokjes ondanks 3 paar sokken, heel veel dekens en een rare kansloze opwarmsessie met een aansteker.