LilyMilie Klinkt heel logisch, maar ook verdrietig. Ik heb nooit last van faalangst gehad en dat maakt het allemaal een stuk makkelijker. Natuurlijk ben ik wel eens onzeker, maar ik heb altijd geweten dat als ik mij ergens voor inzette dat het mij ook lukte. Het was eerder dat anderen mij onderschatte dan ik mijzelf. Dat rare drukke kind uit dat tokkiegezin zou vast niet zoveel kunnen. Ik wist al heel jong dat ze ongelijk hadden en geen idee waarom? Het is niet dat ik uit zo stimulerend gezin kom, maar ik heb altijd een hele sterke interne motivatie gehad om ver te komen. Ik snap zelf nog steeds niet goed waar dit vandaan komt, maar het werkte.
LilyMilie n dan herhaalde ze gewoon hun mega complexe zin. Versimpelen kon niet, ze hadden geen idee hoe.
Deze heb ik nooit begrepen als ik in het buitenland ben. Alsof ik de woorden plotseling wel ken als je het nog 3 keer herhaalt. Echt wat een logica. Ik heb weleens tegen iemand gezegd dat ze wel normaal mocht praten. Dat ik echt niet beter uit mijn woorden kom, als zij ook als een idioot ging lopen haspelen. Had tactischer gekund, maar de boodschap kwam wel over.