CrazyCatLady Vinexkindje jij ook gefeliciteerd!! Zonnebloem Wat bijzonder dat er op zo’n klein forum 3 kinderen de zelfde geboorte datum hebben Het is dat ze allemaal een andere leeftijd hebben, anders zou ik vragen gaan stellen 🤣🤣
Zonnebloem CrazyCatLady Het is dat ze allemaal een andere leeftijd hebben, anders zou ik vragen gaan stellen 🤣🤣 🤣🤣🤣
Kyra73 @Marshmallow @Trees @Nescio @Vinexkindje allemaal van harte gefeliciteerd met jullie kinderen 🥳🎉🎂🎁
Toch6 Puzzelstukje wij rijden straks na het ontbijt verder. 1 nachtje hotel doordat man een foutje had gemaakt. Die dacht vrijdag-vrijdag geboekt te hebben, bleek woensdag dat het zaterdag was. Werd hij zo sagrijnig van dat hij een tussenstop met hotel heeft gepland 😅 Straks naar Clecy of Langrolay sur Lance (weet niet welke nu en welke volgende week. Man regelt de vakanties)
Puzzelstukje Toch6 ah leuk! Veel plezier. Gelukkig kwamen jullie er dan nog net op tijd achter… snap dat hij daar sjaggo van geworden is. Wij zitten nu ook ergens voor 1 nachtje. We gaan zo verder rijden.
Toch6 Puzzelstukje ja ik dacht oke, prima, gaan we gewoon zaterdag weg, komt mij ook beter uit. Maar daar was hij het niet mee eens🤣 Vrouw van het hotel werd gisteren helemaal hyper vsn ons🤣 6 kinderen, allemaal van dezelfde ouders! En zo rustig!
Zonnebloem Dit is het enige wat de oudste echt helemaal geweldig lijkt te vinden, tekenen. 🥰 Ik vind het zo gaaf hoe hij het allemaal bedenkt en hoe het als we thuis zijn in de tekenmap moet. (Zoals op de foto)