Bob_Ross Wanneer je beste vriendin je zo goed kent, dat ze weet dat je een survival kit nodig hebt voor NA je studie. 😂😍
CrazyCatLady Zo fantastisch mooi, kippenvel en tranen ❤️ En wat een luxe, ik wil nooit meer normale plaatsen 🙈🙈
Zonnebloem Wij zijn nu even op de camping en ze bieden daar zulke leuke -ook educatieve- activiteiten aan. Net komt mijn zoon terug met een diploma. Hij had met een quiz meegespeeld. 👍🏻
CrazyCatLady I en ik hebben het decor van Hamilton gebouwd 😁 (Met alleen Eliza, want we waren beperkt tot Lego Friends poppetjes en ze droegen allemaal croptops)
June Vulpen er zijn vanavond op meerdere stations 18 uur demonstraties tegen het uithongeren van gaza. Ook die van jou. Neem potten en pannen mee.
Vulpen June Ja precies, komen ze nu mee. Ik ben nu op mijn werk en mijn fiets staat bij een station waar geen demonstratie is. Als ik het eerder had geweten, had ik voor een ander station kunnen kiezen, nu is het weer onhandig...
Trees Jongste is helemaal bij. Ze mag een paar keer een krantenwijk overnemen deze vakantie. Ze wil zo graag werken en geld verdienen, maar ze mag van deze loederouders pas werken als ze 14 is.
Nescio Marshmallow gefeliciteerd, jij ook Trees ! Mijn jongste wordt vandaag 8. Maar ze is op scoutskamp 🥲
Marshmallow Trees ja T is vandaag jarig! Wel gek dat hij nu nog bij zijn vader is, maar ik zie hem vanmiddag. Jij ook gefeliciteerd met je dochter! Nescio jij ook gefeliciteerd 🥳
Zonnebloem Wat bijzonder dat er op zo’n klein forum 3 kinderen de zelfde geboorte datum hebben, gefeliciteerd alle 3! 🥳
Vinexkindje Zonnebloem en mijn dochter is ook jarig. Ze is 7 geworden. Ik kwam speciaal even naar het forum omdat ik weet dat er vandaag veel kinderen jarig zijn haha. Gefeliciteerd allemaal!
Nescio Zonnebloem ja grappig he! En @Marshmallow s dochter en ik hebben dezelfde geboortedag, dus dat is helemaal toevallig 😀
CrazyCatLady Vinexkindje jij ook gefeliciteerd!! Zonnebloem Wat bijzonder dat er op zo’n klein forum 3 kinderen de zelfde geboorte datum hebben Het is dat ze allemaal een andere leeftijd hebben, anders zou ik vragen gaan stellen 🤣🤣