CrazyCatLady Femkes haha! Even los van die prijs, dat is de A33, niet de a13. Dat is namelijk mijn telefoon 😂
Trees Toch6 de onze is lek en we gaan geen nieuwe kopen, maar ik ben nu toch stiekem jaloers. Zo lekker om af en toe in je bad te kunnen plonsen!
Trees Ik ben dol op klaprozen/ papavers. De eerste zijn nu aan het uitkomen in mijn tuin. Ik vind ze zo mooi en ze zitten altijd vol met bijtjes en hommels in de middag.
Trees Vulpen mijne ook en het is echt een geweldige nectarbron voor bijen en vlinders. Ecologisch gezien dus ook een prachtige bloem.
Trees Toch6 ondergoed werkt ook 😅. Ik sprong na het sporten er altijd even in en had dan geen zin om om te kleden. Ik ging of in mijn ondergoed of in mijn blote bips, maar dat laatste zou ik niet doen als je inkijk van buren in je tuin hebt 🤣.
Toch6 Ze gaat er vandoor😅 ze beweegt zoveel dat ze verplaatst, rug zij rug zij. Doorrollen naar de buik zal binnenkort ook wel komen denk ik
Vulpen Tantetil Ze moeten dat soort dingen wat eerder aankondigen hoor, nu kom ik er telkens 1 dag van tevoren achter en heb ik andere verplichtingen...
Sevenof9 Vulpen dat wordt echt wel eerder dan een dag van te voren aangekondigd hoor! Als je accounts van de betrokken organisaties volgt op social media zie je genoeg demonstratie aankondigingen voorbij komen.
June Vulpen er zijn vanavond op meerdere stations 18 uur demonstraties tegen het uithongeren van gaza. Ook die van jou. Neem potten en pannen mee.
Vulpen Sevenof9 Maar ik heb al m'n sociale media opgezegd 🫣🤣 Ik lees de krant, maar daar stond het dus pas op zaterdag in.
Tantetil Vulpen ik deel volgende keer wel wat eerder hier iets. Nu had ik vanochtend iets op mijn instagram gezet en appte june van heeee mag ik met je mee! Blij toe want ze wist de weg en had crackers mee🤣
CrazyCatLady Vulpen Ik lees de krant, maar daar stond het dus pas op zaterdag in oeps, ik krijg sindskort op zaterdag ook de krant, maar dat vergeet ik steeds en die ligt nog steeds in mijn brievenbus 🙈 Dankjewel voor de reminder 🤣