Trees Pimpelmeesje repareren met goudlijm op zijn Japans 😁. Dan staat het juist symbool van veerkracht.
Trees Buurvrouw heeft een buitenbieb gemaakt bij de picknickbank bij ons om de hoek. Ik vind hem zo leuk!
Tantetil Gister was ik naar the art of Banksy en dat was best indrukwekkend. Ik wist helemaal niet zoveel over hem.
Hopsatee Tantetil door je Instagram Posts ging ik dus even kijken naar Banksy en vond ik het ook interessant. Ik wist wel iets over hem. Maar wel aanrader dus?
CrazyCatLady Tantetil ik heb vorig jaar in het moco (ook echt een aanrader trouwens!) een aantal werken van hem gezien, ik ben ook fan! Slechte foto want de lamp weerkaatst, maar dit is een van mijn favoriete prints
Tantetil Hopsatee ja maar wel als je toevallig in de buurt bent hoor. Zou niet helemaal naar Amsterdam komen hiervoor. Ik was met een vriendin eerst gaan lunchen daar en toen naar banksy. Met een uurtje heb je alles wel gezien.
Jules Geen foto maar een screenshot van de neerslag radar van vandaag, speciaal voor @CrazyCatLady Sorry, ik zit lang in de auto vandaag, dan krijg je blijkbaar dit.