Trees Marshmallow echt gewoon doen. Het valt reuze mee. Het is super relaxed, want je hoeft met niemand rekening te houden. Als je alleen bent, heb je vaak ook veel meer aanspraak. Ik heb tijdens het reizen alleen, echt hele mooie ontmoetingen gehad met locals en andere mensen die alleen reisden.
Trees Pimpelmeesje leuk! Waar zitten jullie? Wij gaan over een paar weken een weekendje naar Dwingeloo (echt een wereldreis voor ons 🤣). Volgens mij gaan we naar iets van RCN.
Trees Pimpelmeesje dat is van der valk toch? Daar kun je lekker eten 😋. Wij zitten op een park in een huisje in Dwingeloo. De honden gaan namelijk ook mee.
Rietjesbeker Er waren 5 kinderen op het feestje uitgenodigd... Maar er kan wel weer flink geknutseld worden!
Liekje81 Vanmiddag. Met 2 collega's en 2 ex-collega's geluncht aan het water en een paasworkshop gedaan. Ben echt heel blij met het resultaat, ben eigenlijk helemaal niet creatief 😊
Toch6 Marshmallow leuk shirtjr! Ennuh... ik heb "geshopt" tussen de poppenkleren hier, daar lagen namelijk heel veel babykleertjes tussen. Heb C wel de belofte moeten doen dat ze die terug krijgt als N ze niet meer past
Zonnebloem Voor mijn verjaardag gekregen van mijn man en kinderen. (Ben vrijdag jarig maar morgen en vrijdag is mijn man er niet)
Trees Zonnebloem wat een mooie bos? Het is kunst toch? Weet je toevallig waar ze deze gekocht hebben? Ik zoek ook nog een mooie nepperd in deze stijl.
Toch6 Zonnebloem goede neppers zijn ook mooi 🙃 zo heb ik al een jaar tulpen in huis 😁 (wel op wisselende plekken, seizoensafhankelijk)
Toch6 7,5l wasmiddel gemaakt 🤭 de 4 glazen flessen met geurtjes, de 2 kannen nog neutraal. Voel me heel degelijk zo🤣 wasmiddel maken, afgelopen dagen ook met de moestuin bezig geweest...
Trees Toch6 hoe maak je dat? Wil ik ook weleens doen. Moestuin voorbereidingen zijn hier ook in volle gang. Ik had geen ruimte meer in mijn kweekkastje en op de vensterbanken. Heb nu maar een stellingkast voor het raam staan met zaailingen.