CrazyCatLady Ik vind het 'wat zijn ze vroeg met pepernoten'-gezeur altijd een beetje overdreven. Maar dit slaat echt nergens op hahaha. Vonden ze zeker nog ergens in een hoekje
NU foto π· topic, deel 3
Vinexkindje wat mij betreft is het nooit te vroeg voor pepernoten, het liefst het hele jaar door! Maar deze vond ik wel apart ja, begint eindelijk lente te worden komen ze aan met sneeuwpoppen
- Bijgewerkt
Ik heb een pop
(Verwijder de foto's zo weer)
Toch6 Ohhh maar zo schattig
Honkeytonk dat is ze zeker!
En mini! Althans, voor hier L was de lichtste bij de geboorte met 3800gr, tot N kwam. N is morgen 5 weken en was vanmorgen 3740gr.
C kwam met zelfde termijn, 4175gr, N 3260gr Dus ze voelt gewoon echt mini.
Toch6 zo cute
Toch6 nou dat snap ik! Hier was de kleinste ook 3900 gram (en de grootste 4545 gram). Dan voelt 3260 echt klein! (Ook wel fijn , lekker kleintje, kan je nog eens maat 50 gebruiken )
Toch6 heerlijk!
Honkeytonk haha ja ze past nog verschillende dingen vsn maat 50. Er was ook best wat te groot de eerste week, denk dat 44 ook hsd gepast maar dat heb ik niet in huis.
- Bijgewerkt
Feestdag vandaag. Maar ik haal m snel wel weer weg. 14 jaar! Zou oud alweer!
Puzzelstukje gefeliciteerd!
Puzzelstukje Gefeliciteerd!
Puzzelstukje van harte gefeliciteerd!
Puzzelstukje gefeliciteerd
Puzzelstukje nog van harte gefeliciteerd
Dank jullie wel. Vandaag is ze echt 14, gaat zo hard!
Puzzelstukje Gefeliciteerd
- Bijgewerkt
Ik dacht echt dat het niks ging worden met mijn zelfgekweekte dahliaβs. Ik zit al dagen in mijn kweekbak te turen of er iets opkomt. Ik heb dus verschillende kruisingen βgeoogstβ en heb echt geen idee wat voor kleur blad en kleur bloem en vorm eruit gaat komen.
Ik zie het eerste steeltje! Alsof ik zwanger ben en in afwachting ben van het geslacht (okΓ© dat is overdreven), maar ik vind het helemaal leuk.
Het is dus dat reusachtige plantje in het rode cirkeltje waar ik nu zo lyrisch over doe