- Bijgewerkt
Noordeling ja! Echt kaiserwetter.
Je ziet links van het midden een piste. Daar ligt ook het dorp waar wij slapen.
Noordeling ja! Echt kaiserwetter.
Je ziet links van het midden een piste. Daar ligt ook het dorp waar wij slapen.
June Heerlijk!!
Pimpelmeesje de grote vraag je vooral, wat ga je hiermee doen?
Trees het is een experiment welke gummybeer het meest zal groeien.
https://premium.educationtothecore.com/resource/science-in-a-snap-gummy-bear-exploration/?fbclid=IwY2xjawIrj9NleHRuA2FlbQIxMQABHaZyOD3TuhSRsscs5_eoxnQRI1flXiyinpziTxK-Ebt5aLbGW89f9KKXVw_aem_Z2W7ERSfju9AcDViubJMtQ
Pimpelmeesje die had ik niet eens zien liggen! Ben benieuwd!
Honkeytonk ik zie het pas na jouw opmerking
Pimpelmeesje en wie heeft er gewonnen?
Mijn kinderen gooien ze vaak in water en eten ze op als ze reusachtig zijn. Is echt heel smerig qua structuur
Trees Mijn kinderen gooien ze vaak in water en eten ze op als ze reusachtig zijn. Is echt heel smerig qua structuur
Nu nog?
Echt wat ik allemaal al niet uit de bekers water heb gehaald met opruimen
Ansji Moet wel zeggen dat ik afvallen moeilijker vind nu ik in de overgang zit. Het duurt ontzettend lang voordat er resultaat is, dat werkt niet heel erg motiverend.
Dat is ook super lastig. Het enige wat nog een beetje werkt is krachttraining. Dat maakt je weer wat insuline gevoeliger. Maar ik merk het bij mezelf nu het laatste half jaar ook. Ik lette altijd al wel op, maar ook periodes gehad waarin ik juist moest opletten om niet af te vallen. Nou dat is niet meer.
Honkeytonk Nu nog?
Je hebt dus nog héééél véééél jaren te gaan. Leuk he
Je wilt ook niet weten wat ik soms in de vriezer vind. Echt de meest ranzige opgezwollen bevroren gummibeer-ijsjes en andere smerige voedselexperimenten.
Als ze maar mama voelt...
Gedeelde eerste plek voor azijn en water.
Heb het nu gegoogled, hij zou eigenlijk z'n vorm moeten verliezen in azijn
Waarom rijdt er een auto door het weiland??
Trees mijn navigatie zei 'links afslaan, dus dat doe ik dan ook maar, want mijn navigatie zal het wel weten.'
Ik heb nog steeds geen idee, wat die auto daar deed. Hij stond een poos stil en toen ik even later weer keek was die verdwenen. De honden vonden het in ieder geval niet leuk. Ze blaffen bijna nooit, maar hier waren ze het niet mee eens.