Rietjesbeker ze is dr 3e pas jarig, maar vieren het nu. Jij ook gefeliciteerd!!
NU foto π· topic, deel 3
Liekje81 gefeliciteerd met je tiener
Rietjesbeker gefeliciteerd met je 5-jarige
Zelf pindakaas gemaakt. Alleen zoveel erin gedaan dat het nu lastig te smeren is...maar was wel superleuk en lekker!
Pimpelmeesje goed bezig! Hopelijk werkt het net zo goed als bij mij.
Nog een laatste keer naar de lightsafari geweest. We zijn de hele dag in het safaripark geweest. Was een heerlijke dag, mijn kinderen kregen er geen genoeg van, vandaar toch nog de lightsafari eraan vast geplakt. 14.000 stappen
- Bijgewerkt
iMoeder Dank je! Moet nog wel een kilo of 10 af
Ik wil de 30 day shred oefeningen weer gaan oppakken en ik moet minder snacken/snoepen. Elk pondje gaat immers door het mondje. Wat ze zeggen βfor a moment on the lips, for ever on the hipsβ¦β
Moet wel zeggen dat ik afvallen moeilijker vind nu ik in de overgang zit. Het duurt ontzettend lang voordat er resultaat is, dat werkt niet heel erg motiverend.
Ik moet mn rust houden zegt man dus nog steeds ontbijt op bed
- Bijgewerkt
Nieuwe krabpaal. Blij dat ik voor zwart heb gekozen.
Dit is de vorige, dit heb ik echt nog niet eerder meegemaakt qua kwaliteit. Half jaar heb ik die paal nog maar. Boven dat hokje zat nog een paal met ligplaats maar dat was al stuk na 2 maanden
Marshmallow als je zwarte poes/kater straks gaat liggen slapen met de pootjes onder zich ben je hem/haar gewoon kwijt
Gisteren hele dag zon, vandaag verse sneeuw! Weer volop genieten.
Noordeling oh wow. Bij jullie is echt flink meer sneeuw gevallen.
Vandaag met zon erbij, zo mooi altijd!
Jullie ook mooi weer vandaag?
- Bijgewerkt
Noordeling ja! Echt kaiserwetter.
Je ziet links van het midden een piste. Daar ligt ook het dorp waar wij slapen.
June Heerlijk!!
Pimpelmeesje de grote vraag je vooral, wat ga je hiermee doen?
- Bijgewerkt
Trees het is een experiment welke gummybeer het meest zal groeien.
https://premium.educationtothecore.com/resource/science-in-a-snap-gummy-bear-exploration/?fbclid=IwY2xjawIrj9NleHRuA2FlbQIxMQABHaZyOD3TuhSRsscs5_eoxnQRI1flXiyinpziTxK-Ebt5aLbGW89f9KKXVw_aem_Z2W7ERSfju9AcDViubJMtQ