Trees Mijn man komt er net achter dat we schijnbaar een alarm hebben in onze nieuwe auto π¬. Bibi heeft deze geactiveerd door uit de achterbak te ontspannen en naar voren te klimmen, terwijl hij even snel een pakketje ergens ophaalde.
Trees Op kraambezoek! Onze overburen hebben nieuwe biggen (waarvan eentje mijn teen probeerde op te eten π ).
Tantetil Trees normaal vind ik ze heel leuk maar door jouw tekst moet ik ineens aan hannibal denken...!
Trees Pimpelmeesje ze zijn echt zo leuk π. Ze komen er ook heel blij aangerend en ik kreeg meteen een heerlijke moddersnuit tegen mij aangedrukt. Ze zijn gelukkig ook niet voor de slacht, maar bedoelt als βhuisdierβ en om een of ander onkruid dat de fundering kan aantasten op te eten.
Aurora Liekje81 Oh wat een mooike! Wij zijn vandaag ergens gaan kijken, maar had er geen goed gevoel bij, dus niet gedaan.
Trees Tantetil het was voor ons gisteren ook aanleiding voor een gesprek over hoe de maffia van zijn lijken afkwam π€
Trees Toch6 ik heb de oplossing gevonden! Trouw met een ex-glazenwasser. Binnen een kwartier zijn al mijn ramen streeploos gewassen π.