Hopsatee [verwijderd] Gelukkig gaat het over hΓ¨! Tenminste met mijn 9 jarigen heb ik niet meer zulke gesprekken. Al noemde die mij vorige week βdomme kipβ en vroeg hij: βwil je nu een sticker mam?β π§π§π§ Ook een nieuwe wereld.
Zuremat Hopsatee ja ze kunnen ook zo snel omslaan hΓ¨. Gewoon volkomen ontoerekeningsvatbaar die koters π€
Trees [verwijderd] ik wilde 1 opgetrokken wenkbrauw tekenen, maar ik schoot uit, omdat ze niet even netjes stil wilde zitten. Heel flauw π
Trees [verwijderd] Misschien dat hij bij buren loopt te bedelen om eten of zo. Wij hadden ooit een reusachtige dikke kat. Hij bleek inderdaad meerdere eetadresjes te hebben. Dat beest zat op knetterduur dieetvoer van de dierenarts en ondertussen at hij buitenshuis zijn buikje rond met goedkope brokjes en blikvoer π¬. Of hij vangt heel veel muizen sinds jullie verhuizing?
Trees [verwijderd] Hij βvangtβ blaadjes. Komt ze brengen alsof het een prooidier was , vol trots. ππ Klinkt echt ideaal π Ik word twee keer per dag verrast met half opgegeten muizen en muizendarmen bij de voordeur. Ik ga haar ook leren om op blaadjes te jagen π.
Trees [verwijderd] ik vind jouw kat echt heel hilarisch π€£. Ik hou van dit soort heerlijke domme acties.
Trees Wij hadden gisteren een feestje en daar stond een fotohokje voor de gasten. Echt super leuk. (Op foto 2 had ik nog niet helemaal door dat er 3 fotoβs gemaakt werden en ging ik er al vandoor π )
Trees [verwijderd] wij hebben ooit een schizofrene kat gehad. Hij had dezelfde blik Els jullie kat π€ͺ