Vulpen precies, β€˜dan had je hem maar moeten opvoeden’ wat dacht je er van dat zijn moeder dat had moeten doen….? πŸ€”

Femkes Waarom altijd alleen die moeder?

Omdat het altijd de schuld van de vrouw is toch? Als het niet zijn eigen vrouw is, dan is het wel zijn moeder. Lekker makkelijk.

I moet als gym-huiswerk een stappenteller installeren. Ik dacht, doe eens gek, ik doe mee. Heb 'm vanmiddag rond 14:00 uur gedownload en zit nu al over de 10.000 heen. Is 't toch minder erg met me gesteld dan ik dacht πŸ˜…

Marshmallow geen auto hebben en een schurfthekel hebben aan fietsen helpt wel 🀣

Maar het echte antwoord: met I naar de tandarts (1.2 km), op de terugweg even omgelopen en naar het winkelcentrum geweest, en vervolgens H opgehaald van haar stage (2.3 km heen en weer terug).
      Ik ben wel moe hoor, ik zal zo blij zijn als die stage erop zit πŸ™ˆ

CrazyCatLady haha dat is mogelijk als je je telefoon gewoon lekker laat liggen. Tenminste je hebt alleen een app op je telefoon toch? Met mijn Apple watch zit ik zelfs op een hele luie dag daar al over heen πŸ˜†

Marshmallow naar de keuken vanaf mijn bed is 54 stappen, dus ik ben er ook bang voor dat ik het niet redt. Of ik laat me bedienen door de kinderen? Ontbijt op bed enzo? 🀣

iMoeder ze loopt stage midden in een buitengebied naast de stad. Ze is een paar maanden geleden met daglicht daar al lastig gevallen, en vervolgens werd het ook nog eens donker wanneer ze klaar is. Het is even vervelend, maar liever even zo dan dat het een keer goed fout gaat.. 😬
            Maar na volgende week is ze klaar, dus komt goed.