Ik heb een pompoen/geitenkaas/walnoten quiche gemaakt en ik ben de enige in ons gezin die het lekker vind... Oftewel, ik heb deze week lunch 😁

Ik heb een paar hele oude Libelles gevonden en het is echt hilarisch!

De tijd waarin chocolade nog voedzaam en gezond was.

Bij deze nog wat tips uit 1948 over hoe we onze mannen moeten opvoeden. Wie weet hebben jullie er nog wat aan πŸ˜‚

Trees heb je nog meer zulke wijsheden?

• Trees hebben hierop gereageerd.
    • Trees vindt dit leuk

Trees haha heerlijk! Als ik dit lees komt er meteen zo’n ouderwetse deftige damesstem in mijn hoofd. πŸ˜‚

Toch6 baanbrekende tips om meer ruimte in je keuken te creëren (door het ophangen van planken 🀣). Was twee weken lang je gezicht met palmolive zeep met olijfolie en je huid zal echt een transformatie ondergaan. Wil je alleen maar zonnetjes in huis, dan kan ik je de lampen van pope aanraden!

Pimpelmeesje dat dacht ik ook! De aanpak is misschien anders, maar in die tijd klaagden vrouwen dus ook al over hun mannen die geen klap uitvoeren in het huishouden 😬

Vulpen precies, β€˜dan had je hem maar moeten opvoeden’ wat dacht je er van dat zijn moeder dat had moeten doen….? πŸ€”

Femkes Waarom altijd alleen die moeder?

Omdat het altijd de schuld van de vrouw is toch? Als het niet zijn eigen vrouw is, dan is het wel zijn moeder. Lekker makkelijk.

I moet als gym-huiswerk een stappenteller installeren. Ik dacht, doe eens gek, ik doe mee. Heb 'm vanmiddag rond 14:00 uur gedownload en zit nu al over de 10.000 heen. Is 't toch minder erg met me gesteld dan ik dacht πŸ˜