Mamabeertje Dochter is gevallen op school. Knie lijkt ook wat dik. Juf had tegen haar gezegd dat ze zich niet moest aanstellen. En ondanks dat ik weet dat ze best dramatisch kan doen, vind ik daar toch iets van đ
Huggybird Mamabeertje nou! đŗ wat lelijk van de juf! Je knie open schaven doet gewoon flink pijn, en dan mag je best huilen. (Het ene kind doet dat wat harder dan de ander, en verschil mag er zijn!)
Tantetil Mamabeertje arme meid! Vallen en dan ook nog een juf die zo bot doet. Ik zou hier wel iets van zeggen hoor.
Rietjesbeker Ik ben bang dat zoon krentenbaard heeft... de fotos zijn ook naar de huisarts gestuurd, maar wat denken jullie? đ
Trees Rietjesbeker 99,9% zeker krentenbaard. Dochter had het in een jaar tijd 7 a 8x en dat zag er echt hetzelfde uit.
Trees Rietjesbeker fijn dat je snel zalf kan ophalen. Heeft hij veel plekken of alleen deze? En zelf ook goed handen wassen. Het is echt mega besmettelijk. Wij hadden het op een gegeven moment echt alle vier đŦ.
Softbasegaming Rietjesbeker ik hoop dat het weg gaat met zalf. Toen zoon dit soort plekken had hielp de zalf 00,0 en had hij een ab kuur nodig