Aurora Liekje81 Oh wat een mooike! Wij zijn vandaag ergens gaan kijken, maar had er geen goed gevoel bij, dus niet gedaan.
Tantetil Trees normaal vind ik ze heel leuk maar door jouw tekst moet ik ineens aan hannibal denken...!
Trees Tantetil het was voor ons gisteren ook aanleiding voor een gesprek over hoe de maffia van zijn lijken afkwam π€
Trees Toch6 ik heb de oplossing gevonden! Trouw met een ex-glazenwasser. Binnen een kwartier zijn al mijn ramen streeploos gewassen π.
Hopsatee LilyMilie ik heb een ex-militair. Heb je ook niks aan π€ͺ Alhoewel. Hij kan wel strak bedden opmaken.
Zonnebloem Hopsatee hier wel, misschien ligt het eraan wat je hebt gedaan als ex-militair.π schoenen poetsen kan mijn man bijvoorbeeld ook heel goed.π€ͺ
Trees LilyMilie hij werkt inmiddels al 100 jaar bij duo. Glazenwasser was zijn vroegere bijbaan. Duo leek mij ook handig ivm studieschuld, maar helaas hij kon geen nulletjes wegpoetsen in de computer en ik moest gewoon alles zelf aflossen π€ͺ.
Zonnebloem LilyMilie zeker! Mijn veto 10 jaar geleden was dat ik niet zijn was ga strijken of de ramen ga lappen.ππ» Tegenwoordig strijken we beide niet meer en hebben we iemand die de ramen doet. π€
Hopsatee LilyMilie helaas is hij niet zo gevoelig voor mijn commandoβs π€ͺ Hij kan wel overal slapen. Zelfs op een harde grond. En hij eet alles onder het mom: je weet nooit wanneer je weer wat krijgt π€£
Toch6 Hopsatee Hij kan wel overal slapen. Zelfs op een harde grond. Man ook. Ook in de machinekamer op traanplaat π€·ββοΈ
Trees LilyMilie π€£ Nou ik kan je vertellen aan een ambtenaar heb je ook weinig. Oh ja, dat zegt hij zelf. Ik durf zo iets echt niet te beweren π€
Hopsatee Trees zegt mijn man de ambtenaar ook. Ze maken zelfs onderling grappen over overwerken enzo. Mijn man kent geen stress hoor π€ͺ