Marshmallow ja het was bij ons ook de bedoeling om later op de dag nog een keer te gaan maar de dag vloog voorbij! Hopelijk kunnen we in de zomer weer een keertje gaan
NU foto π· topic, deel 3
De traktaties voor dochter haar trakteren (morgen) zijn ook af
CrazyCatLady Ik vond het een prachtige attractie! Ik ben ervan onder de indruk. Wij zijn er in de avond in geweest, geeft extra sfeer
Ansji dat is helemaal gaaf!!
- Bijgewerkt
Mijn zus en zwager hebben vandaag de sleutel van hun nieuwe huis gekregen. Ik ben zo benieuwd hoe ze het gaan vinden. Ze hebben beiden hun hele volwassen leven in de stad gewoond, oa in Londen. Dit is dus wel wat anders. Dit is bijv hun nieuwe βstraatβ .
Ik vind het geweldig. Geen buren. Midden in de natuur, maar dus wel wat anders dan waar ze weg komen.
Morgen kerstlunch op school, de chocoladebroodjes zitten alvast in de oven
Ik straal gewoon
Heb de kinderen er even afgeknipt voor hier
Marshmallow
Wat een mooie foto en wat zit je haar leuk!
Bob_Ross ja ben echt blij met deze lengte!
Marshmallow ja echt stralen doe je!
Traktatie van jongste staat te drogen.
Marshmallow mooie foto, je straalt inderdaad helemaal
- Bijgewerkt
Ansji ik had gisteren wel wat medelijden met ze. Mijn taak was tijdens de verhuizing om op de katten passen in een kamertje, zodat ze niet zouden ontsnappen. Ik had veruit de meest relaxte taak .
Ondertussen was het een grote stressboel. De verhuiswagen zat vast in de modder, de planning was dat het grootste deel vandaag zou komen, maar dat ging mis. Echt geen een meubelstuk van ze past in het huis door alle gebinten en zeer vreemd geplaatste keuken en een soort voormalig zwembad in de vloer .
Tijdens de eindinspectie van het huis had de vorige eigenaar ook heel snibbig gezegd dat ze niet enthousiast mochten reageren, want hij had spijt van de verkoop. De start was dus niet geweldig en er is meer werk te doen dan ze hadden ingeschat. Ik heb gisteren wel 100x geroepen dat het goed gaat komen en zodra het voorjaar is, willen ze nooit meer weg als alles rondom het huis tot leven komt.
Het gaat echt prachtig worden met liefde, geduld, tijd en vooral heel veel geld ben ik bang .
Marshmallow hele mooie foto, je staat er prachtig op!
Trees Tijdens de eindinspectie van het huis had de vorige eigenaar ook heel snibbig gezegd dat ze niet enthousiast mochten reageren, want hij had spijt van de verkoop.
Puzzelstukje Als je zo'n hippe food truck koopt dan kan je ze in Amsterdam voor 13 euro per stuk verkopen...
(Ik heb daar ooit eens een filmpje over gezien. Gekke toeristen)
Trees Tijdens de eindinspectie van het huis had de vorige eigenaar ook heel snibbig gezegd dat ze niet enthousiast mochten reageren, want hij had spijt van de verkoop.
Wow
- Bijgewerkt
Mijn zwager had heel enthousiast geroepen βwow ik kan niet geloven dat dit nu mijn huis isβ, waarop de vorige eigenaar had gereageerd dat hij geen enthousiaste reacties wensten te zien in zijn bijzijn.
Echt koekoek. Die man heeft de afgelopen periode wel meer rare dingen gedaan om het te saboteren. Hij wilde oa 50 meter aan schapenhekken uit de grond roppen, want vrienden van hem vonden dat wel een leuk hekje. Vervolgens werd hij echt heel erg boos dat mijn zus daar geen toestemming voor gaf. Hij had het ook echt mega ranzig achtergelaten. Volgens mij bewust. Hij heeft twee maanden geleden een ander huis gekocht en dat staat alweer te koop. Hij wil het huis terug, maar dat gaat niet gebeuren.
Trees pfff... Wat onvolwassen zeg.