CrazyCatLady LilyMilie ik ben vannacht tot 1 uur bezig geweest ieder veertje te verwijderen. Dit is wat er daarna gebeurde... Ik denk niet dat de veertjes het probleem waren π«£π€£
CrazyCatLady Marshmallow het is nog erger, want die 2 takken linksonder worden op deze foto al ondersteund door een doos. Die waren vannacht al afgebroken π
CrazyCatLady iMoeder Rietjesbeker dat zou je wel denken he? π«£ Maar normaal gesproken luisteren ze echt goed en halen ze geen kattenkwaad uit. Het is echt alleen de kerstboom π€·ββοΈ
Trees Tip: steek gewoon achteruit uit je parkeerplaats ipv slim te zijn en via de parkeerplaats voor je eruit proberen te rijden en vast te komen zitten in de modder π€
Trees Puzzelstukje gelukkig hebben we pechhulp via de autoverzekering. Eerst geprobeerd met een gewone auto van een collega mijn auto eruit te trekken, maar dat was kansloos. De pechhulp gebeld en deze heeft weer een bergingsbedrijf gebeld. Zij hebben de auto uit het moddergat getrokken en zij vonden het geloof ik allemaal heel erg lollig π§
Trees Bob_Ross nee gelukkig niet. Het ging heel langzaam en hoe meer je gas geeft, hoe dieper jezelf ingraaft. Dat laatste heb ik uiteraard gedaan π¬. We hebben voorwielaandrijving (wist ik veel) en dat moet je dan niet doen. Weer wat geleerd.
Trees Huggybird Uhm ik denk het niet. Niet naar gekeken eigenlijk. Ga ik morgen maar even doen. Misschien wel handig π . Ik kon er zelf wel om lachen. Er zijn ergere dingen en ik hoefde de auto er niet zelf uit te duwen π.
Pimpelmeesje Trees oh jeetje! Maar ik vind het wel logisch dat je vooruit ging hoor, das toch ook veel handiger π
Trees Pimpelmeesje wel een beetje een vrouwenactie π (normaal is dat hartstikke slim uiteraardβ¦.)