Trees CrazyCatLady ik had al het vermoeden dat mijn interpretatie een boomerinterpretatie was. Waarschijnlijk is het veel simpeler. Ik wilde nu een simpele oplossing geven, maar ik kom niet verder dan een ampute die zijn prothetische been vergeten is en daarom op ÊÊn been rond hinkelt.
CrazyCatLady Trees hint: het is een jongen, want hij heeft geen haar, en hij kijkt blij. Er was niet eens tijd om de overige lichaamsdelen erbij te tekenen, zo snel was het al geraden... đ¤Ļââī¸
LilyMilie De boom hangt er een beetje verdrietig bij. Onderaan de trap is niet de meest ideale plek voor de boom zo blijkt. Alle warme van het huis lijkt zich precies daar te verzamelen en daardoor zijn de takken al gaan hangen. Maaaaar dat mag de pret niet drukken. Stervende boom of niet; morgenochtend is het kerstochtend! đ đ đ
CrazyCatLady Het woord was 'aftrekken'. Want waarom zou hij anders zijn armen in die positie hebben en zo blij kijken? đ¤Ļââī¸đ¤Ļââī¸đ¤Ļââī¸
LilyMilie CrazyCatLady Ik kan 100 redenen bedenken waarom een poppetje daar zijn armen heeft en blij kijkt. Bijvoorbeeld: burgers bakken a la Spongebob đ¤ (en ik moest daaraan denken omdat je zei dat het een jongen is want hij heeft geen haar. Spongebob heeft ook geen haar. (hij is ook niet rond, maar whatever).
CrazyCatLady LilyMilie ik zat nog heel geduldig te wachten tot er iets bij getekend zou worden, ik kon hier helemaal niks mee đ
LilyMilie CrazyCatLady Mijn oudste zus en ik waren vroeger ook zo. 2 strepen en ik wist wat ze bedoelde. Je zit dan op zo'n gelijk denkpatroon doordat je zoveel met elkaar deelt dat je de ander gewoon heel snel begrijpt. Leuk hoor! đ
CrazyCatLady LilyMilie maar of dat nou zo goed is met dit onderwerp? đ¤đ¤Ŗ We hebben wel een leuke avond gehad, daar ging het om!
CrazyCatLady Maar 4 uur bezig geweest, maar het eerste deel van I's kerstcadeautjes hangen aan de muur. Ik ben trots op ons!
Liekje81 Kind helemaal.blij met dr nieuwe hobby horse, Daantje. (De rechtse) En nog de zadelkast erbij gekregen, waar al haar hobby horse halster, hoofdstellen, poetsspulletjes, deken, oornetje enzo in kunnen. Die heb ik nog ff snel in elkaar gezet.
Zonnebloem Vandaag ben ik een tijd druk geweest met slowmotion filmpjes maken met mijn zoon op de bmx. Ik vind het zo ontzettend mooi om te zien hoeveel plezier hij hieruit haalt. Geen foto, wel een print screen.
Kyra73 Liekje81 Dat vind ik weer zo leuk aan in een dorp wonen. Vorig weekend reden er ook 120 versierde trekkers door mijn straat. Geweldig gewoon!