Puzzelstukje ik was best wel zenuwachtig, want tja, hij was het echt!! En ik, awkward persoon die ik ben, vergeet spontaan Engels, of weet niks te zeggen, of begin juist te ratelen natuurlijk 🤦♀️
Maar hij was echt heel lief (en ongetwijfeld gewend aan mensen zoals ik 🤣) en hij vertelde dat hij precies hetzelfde gevoel had toen hij Spock ontmoette, ineens staat hij voor je in 3D, en dat het bizar was. Wel goed voor zijn ego 😉
En hij had zo'n zachte handen, echt opvallend gewoon.. ik wil zijn handcrème!
Ik was eigenlijk van plan om alleen de fotoshoot te doen, want het was dúúr allemaal.. dit doe je maar 1 keer, want het is gewoon niet te betalen anders 🙈
Maar ik kwam die Funko tegen op de markt daar, en die wilde ik al heel lang hebben. Toen heb ik toch maar besloten om die te laten signeren, want ik wist gewoon dat ik er gigantisch veel spijt van zou krijgen als ik dat niet zou doen..
Achteraf ben ik daar echt blij mee, want die foto was echt lopende band werk, terwijl je bij de signeersessies ook tijd had om uitgebreider te kletsen.
Ik had zoiets nog nooit gedaan, dus ik had geen idee hoe dat in zijn werk was gegaan en ik denk dat als ik alleen voor de foto was gegaan het echt een teleurstelling was geweest. Halve dag in de trein, bakken met geld en dan 10 seconden, foto en weer oprotten.
Dus als ik het nog een keer zou doen of zou adviseren, zou ik voor hetzelfde geld voor een selfie kiezen en gewoon de ruimte krijgen voor een gesprek erbij!
I heeft het hele gesprek gefilmd, dus ik heb nu het hele plaatje: het gesprek, de bite me met handtekening op mijn funko en de foto. En een lege spaarrekening 🙈🤣