Huggybird Trees gadsie wat een engerd π±een beetje loeren bij het zwembad ! Geniet jij maar fijn en heb het lekker naar je zin! Als hij al met twee anderen problemen heeft kiest hij hopelijk het hazenpad.
Toch6 Trees Echt op zo vieze manier. Ieuw Trees vermaak mij in ieder geval prima. Het is ontzettend gezellig en lieve mensen. Gelukkig. Geniet er nog van
Ansji Trees Goed dat je toch gegaan bent. Die vent gewoon negeren en erboven staan. Hij is de energie niet waard. Nu gewoon zoveel mogelijk positieve energie opdoen en lekker ontspannen π
Trees Ik kreeg de fotoβs van het weekend. Zombie Trees π€ Trees gaat onderuit op een wiebelend vlotβ¦ Wat een pareltjes weer π«£
Huggybird Trees πππ Bij mij in de familie piesen we allemaal in de broek als we echt heel hard moeten lachen. Mijn moeder, zus, ik en T ook ππ
Trees Huggybird ik en de oudste hebben dat ook vaak π€. Ik was gelukkig net hiervoor naar de wc geweest. Anders was ik expres wel wat meer met mijn bips in het water gaan liggen zodat niemand het zag π
Huggybird Trees haha daar was hierbij mooi de gelegenheid voor geweest ja π wij hebben het vooral als we samen zijn, als ik zie dat mijn moeder bijna in haar broek plast moet ik daar zo hard om lachen dat ik zelf ook moet π T is wel eens van spelen in de buurt naar huis komen rennen omdat het mis was gegaan π ze kwam ook echt slap van het lachen aan en kon haast niet uitleggen wat er nou zo grappig was geweest om dat ze nog steeds moest lachen. πππ