Marshmallow ach ja, soms ontstaan dingen onbewust door de situaties die spelen….
Ik vroeg het omdat ik de indruk heb dat mijn zus zich steeds afhankelijker gaat gedragen naar mijn nichtje (21) toe. Dit doet ze al een hele poos trouwens. S is fantastisch, mijn zus hemelt haar enorm op. Het is oprecht een hele leuke lieve en vlotte meid.
Maar ik persoonlijk vind het apart als je je dochter van 15 meeneemt naar het 10 minuten gesprek van het zusje van 13 (ze is er zelfs op de basisschool al eens bij geweest) en haar grotendeels het woord laat doen. Haar een klachtenbrief laat schrijven naar het bedrijf van de zonnepanelen. Ze mee gaat naar doktersafspraken en het bevolkings borstonderzoek. Dit laatste was, let op, omdat mijn zus zelf haar bh niet dicht kan maken sinds ze haar schouder heeft gebroken 1,5 jaar geleden…. 🤔 toen ze haar schouder had gebroken liet ze haar dochter haar helemaal verzorgen. Dus plekjes over haar hele lichaam insmeren, inclusief onder haar borsten, maar ook haar billen afvegen na de grote boodschap. Dit heeft ze haar wel drie vier maanden laten doen….. Ik heb zelf ook mijn schouder gebroken gehad, toen hielp mijn man mij waar nodig. Maar hij heeft nooit mijn billen af hoeven vegen…. 🙈
Behalve dat ik het allemaal maar vreemd vind van mijn zus, maak ik me ook wel zorgen over mijn nichtje…..