Trees Hopsatee er staat wel een erg koud windje, maar ik zit verstopt in een oodie met capuchon op en twee dekentjes met aan weerszijden een warme hond tegen mij aan. Ik wil elke zonnestraal meepakken!
Uilenmama Trees Ja als de woningbouw een nieuwe vloer, stuc werk op de muren en het schimmel probleem oplost.... Maar deze kleuren worden het niet. Licht grijs misschien.
Uilenmama Trees Ze moeten wél. We hebben een brief van de huurcommissie stuurt. Dat ze deze gebreken en nog andere zsm moeten oplossen. Anders vragen we huurverlaging aan. We moeten ook nog een nieuwe cv ketel krijgen. Deze is nu 26 jaar oud... Morgen komt hiervoor de cv ketel onderhoudsbedrijf kijken voor een nieuwe met offerte voor de woningbouw.
Trees Uilenmama ik hoop dat ze dan echt zsm alles komen oplossen. Serieus een ketel van 26 jaar oud?!? Dat is een kwestie van tijd voordat jullie zonder zitten ketel zitten. Ik snap dat je dit wil vermijden!
Nescio S is op sneeuwklassen, ze zijn gaan skiën in Italië. Laatste keer, dus ze heeft geluk. Krijgen we vandaag deze foto binnen. Wat wordt ze groot 🥰
Trees Ik word zo blij van al die voorjaarsbollen in de tuin. Voelt alsof het echt klaar is met de winter en dat het weer tijd is voor warmte en zon 🥰
Trees Man moest vandaag nog Utrecht voor werk en heeft een cadeautje voor mij mee gebracht 🥰. Hij weet dat ik gek ben op de zeepjes van lush.
Mamabeertje Pimpelmeesje Uh nou dat is ons konijn die het blijkbaar leuk vind om buiten in de regen te zitten. Hij kan ook gewoon zijn hok in.