Uilenmama Liekje81 Wat leuk! Mijn dochter zit sinds kort ook op scouting. Als het goed is, hebben ze volgende week een weekend kamp. Ik vind het wel spannend, zo een weekend zonder haar...
Liekje81 Uilenmama ja het is ook wel raar stil. En vertrouwen in de leiding. Dat vond ik het lastigste de eerste keer. Ze zat net een maand op scouting en ging toen 6 nachten op zomerkamp. Gelukkig kreeg ik regelmatig een foto doorgestuurd. Maar ze hebben het zo leuk en de leiding zijn leuke meiden en jongens/ jonge vrouwen en jonge mannen. Alle vertrouwen in. En morgenavond is vriend weg met zn zus naar een concert en voor het eerst in maanden ben ik alleen! Verheug me er al weken op π€π€£
[verwijderd] Nice dames! Mijn zoon gaat vanaf Hemelvaart 4 dagen op kamp. Zin in voor hem, maar ook voor de rest vh gezin. Even 4 dagen op dochter focussen.
Rosemary Toch6 Gefeliciteerd!! Wat een mooie tafel is het nog geworden! Veel geluk in jullie nieuwe huis.
Huggybird Toch6 dat is op zich best logisch misschienβ¦ π en hoe gaat het met jou? Volgens mij heb jij best flink aangepakt de afgelopen tijd.