Trees Huggybird Het is een wonder dat mijn moeder is zoals ze is denk ik wel eens. Heb enorm veel respect voor haar Wat mooi β€οΈ
Hopsatee Trees leuk! Mijn zusje heeft het gedaan en onze voorouders komen blijkbaar uit ScandinaviΓ«.
Trees Pimpelmeesje was ook echt heel gezellig! Ik ben alleen geen grote drinker en na 5 halve glaasjes was ik al tipsy π«£. Hierdoor heb ik ten overstaan van het halve dorp geroepen dat ik een nieuwsjaarsduik ga organiseren en dat ik er als eerste in spring. Echt waarom roep ik dit soort dingen π€£. Ik haat kou!
Hooyo-shimbir Morgen wordt de trap geleverd! Tussen kerst en oud en nieuw gaat m'n vader hem plaatsen. Dus ben lekker aan t klussen op zolder. Dochter haar kamer is alleen schilderwerk en vloer erin. En de kamer is groot! Dus ze gaat er tijdelijk met haar zusje samen in. Dan kan de andere zolderkamer afgetimmerd worden en ook schilderen en vloer erin. Dan ga ik van 60m2 naar 110 m2!! Kleine meid slaapt nu in 5m2 met enkel glas en de woonkamer is klein, oudste haar kamer zit met dubbele deur aan de woonkamer vast. Dat wordt straks de eetkamer met luie lees hoek π. Kijk er zoooo naar uit π₯° Ondanks dat er echt nog wel heel veel moet gebeuren op zolder π er zitten gelukkig wel 3 hele nieuwe HR++ glas dakramen in π Deze trap komt er
June Rietjesbeker ik kan je de hand schudden. Moe en koppijn waren mijn aanwijzingen. Of eigenlijk dat ik precies op dezelfde manier ziek was als vorig jaar π€¨
Tantetil June heb je nu ook corona? Ik heb van de week gekaasfondued met iemand die corona blijkt te hebben dus ik verwacht het eigenlijk ook wel. Ik ga denk ik alvast in bed liggen π Beterschap voor jullie! Rietjesbeker
June Trees succes! π₯Ά Misschien heb je geluk en haalt 1 januari zijn warmterecord van vorig jaar ruim in?
Rietjesbeker June ik ben behalve flink verkouden verder niet echt ziek, gelukkig. Hopelijk blijft dat zo π€ Jij ook beterschap!