Wat een lieve reacties, dankjulliewel!

We hebben vrijdag gelijk een afspraak gehad met de gedragskundige van school en het e.e.a. doorgesproken en in gang gezet. We zullen er toch weer een weg in moeten vinden.

Manque wat een ontzettend lastige en vooral verdrietige situatie zitten jullie in. Veel sterkte gewenst en hopelijk komt er een oplossing voor jullie zoon op school en het dagverblijf.

13 dagen later

Gá dan op vakantie! Dan zie ik wel hoe ik oppas regel hier als ik ga bevallen. Maar verwacht dan ook niet dat ik jullie als eerste bel als Jopie geboren is 🤬🤬🤬

5 dagen later

Ik had nooit in moeten stemmen met deze last minute vakantie met jou.

(Waarschijnlijk zal het wel leuk zijn wanneer we er eenmaal zijn, maar momenteel… word ik gek van alle hoepels waar ik door moet springen, alles wat ik nog moet regelen en laten vallen, en jouw eisenlijstje daar bovenop. Heb momenteel de neiging om alles af te blazen, maar ja, vliegtickets zijn al geboekt).

14 dagen later

CrazyCatLady goed genoeg voor nu 😉

I moet een stageplek hebben. Waar het bij H een kwestie was van zelf bedrijven bellen/mailen/naar binnen lopen, moet het bij I via een online systeem waar ze gematcht worden met geïnteresseerden.
Daarin maken ze een profiel aan en bedrijf kan dan op je reageren.
Maar die profielen zijn zó saai. Totaal geen persoonlijkheid. Naw gegevens, wat basis informatie over school, en een AI-programma wat je competenties berekend. En niet eens goed: I had gezegd open te staan voor werken met dieren, als in, een stage in een kattencafé bijvoorbeeld, en dat programma heeft I een passie voor biologie gegeven 😶

Maar, er was 1 optioneel deel waarin je iets over jezelf mocht zeggen, en je profiel kon laten opvallen.
Een quote, lijfspreuk of uitdrukking.
Nouja, jullie kennen I inmiddels wel een beetje hè? Hoe val je op in een zee van andere 15-jarigen en blijf je tegelijkertijd ook jezelf?

Tonight we steal the moon!!
Ja, die van de minions 🙈

Binnen een uur, een reactie van een bedrijf wat geïnteresseerd is in I. En donderdag mag ze op gesprek komen. Bij de Intertoys 🤣🤣

5 dagen later

Vulpen
Ja, schoonmoeder en schoonzus vroegen hoe het ging en gaven aan dat wanneer kinderen nog zo klein zijn, ze er vast overheen groeien 🙄
Ik gooi het maar op onwetendheid, beide zijn eind 60, begin 70, ze zullen vast niet beter weten.
Maar ik was snel klaar met het gesprek 😅

Aurora oh man wat een domme en pijnlijke opmerking.

Ik hoop dat je zoontje een hele kleine en fijne verjaardag gaat hebben (of al heeft gehad?). Ik vind het juist super goed dat jullie er zo rekening mee houden en kijken wat hij hierin nodig heeft ipv doen wat zogenaamd ‘hoort’.