Wat een lieve reacties, dankjulliewel!
We hebben vrijdag gelijk een afspraak gehad met de gedragskundige van school en het e.e.a. doorgesproken en in gang gezet. We zullen er toch weer een weg in moeten vinden.
Wat een lieve reacties, dankjulliewel!
We hebben vrijdag gelijk een afspraak gehad met de gedragskundige van school en het e.e.a. doorgesproken en in gang gezet. We zullen er toch weer een weg in moeten vinden.
Gá dan op vakantie! Dan zie ik wel hoe ik oppas regel hier als ik ga bevallen. Maar verwacht dan ook niet dat ik jullie als eerste bel als Jopie geboren is
Ik had nooit in moeten stemmen met deze last minute vakantie met jou.
(Waarschijnlijk zal het wel leuk zijn wanneer we er eenmaal zijn, maar momenteel… word ik gek van alle hoepels waar ik door moet springen, alles wat ik nog moet regelen en laten vallen, en jouw eisenlijstje daar bovenop. Heb momenteel de neiging om alles af te blazen, maar ja, vliegtickets zijn al geboekt).
Als jij de pabo wil gaan doen, mag je nog wel even gaan werken aan je organisatorische competenties.
Ik wil nog even niks zeggen tot het zeker is, maar als het I gaat lukken pis ik in mijn broek van het lachen
CrazyCatLady dit is gewoon gemeen, zo een bericht dumpen zonder uitleg
Rietjesbeker sorry
CrazyCatLady goed genoeg voor nu
I moet een stageplek hebben. Waar het bij H een kwestie was van zelf bedrijven bellen/mailen/naar binnen lopen, moet het bij I via een online systeem waar ze gematcht worden met geïnteresseerden.
Daarin maken ze een profiel aan en bedrijf kan dan op je reageren.
Maar die profielen zijn zó saai. Totaal geen persoonlijkheid. Naw gegevens, wat basis informatie over school, en een AI-programma wat je competenties berekend. En niet eens goed: I had gezegd open te staan voor werken met dieren, als in, een stage in een kattencafé bijvoorbeeld, en dat programma heeft I een passie voor biologie gegeven
Maar, er was 1 optioneel deel waarin je iets over jezelf mocht zeggen, en je profiel kon laten opvallen.
Een quote, lijfspreuk of uitdrukking.
Nouja, jullie kennen I inmiddels wel een beetje hè? Hoe val je op in een zee van andere 15-jarigen en blijf je tegelijkertijd ook jezelf?
Tonight we steal the moon!!
Ja, die van de minions
Binnen een uur, een reactie van een bedrijf wat geïnteresseerd is in I. En donderdag mag ze op gesprek komen. Bij de Intertoys
Je kunt niet over een hersenbeschadiging heen groeien!!!